هدف اصلی شیرپوینت

 فرض کنید یک کسب‌و‌کار دارید که دارای چند لوکیشن است. در این صورت، اطمینان از اینکه هر کارمند دسترسی فوری به اطلاعات تجاری و اسناد حیاتی مورد نیازشان را داشته باشد، ممکن است چالش‌برانگیز باشد. با استفاده از Microsoft SharePoint، کارمندان مجاز می‌توانند اسناد را از هر جای جهان باز کرده، بررسی و  ویرایش کنند و به اشتراک بگذارند.

این بدین معنی است که کارکنان اداری و پرسنل مستقر در محل شما از آسایش یکسانی برخوردار هستند. تنها چیزی که آن‌ها نیاز دارند یک مرورگر وب است! برای افراد نا آشنا، SharePoint مشابه Google Drive کار می‌کند، اما شامل بسیاری از ابزارها و ویژگی‌هایی است که آن را به یک راه‌حل پیشرفته‌تر و چند وجهی تبدیل می‌کند.

شیرپوینت می‌تواند به عنوان یک مخزن فایل اشتراکی، سایت وبلاگ، سیستم مدیریت محتوای وب و اینترانت SharePoint عمل کند. همچنین در نسخه‌های مختلفی از جمله SharePoint Server و SharePoint Online که بخشی از Office 365 است ارائه می‌شود.

هنگامی‌که یک سایت جدید تیم مایکروسافت را در SharePoint باز می‌کنید، تعدادی از ویژگی‌هایی که می‌توانید اضافه کنید عبارتند از:

  • نسخه‌بندی فایل
  • ثبت و تحویل سند
  • فهرست‌بندی و جستجو
  • رابط وب طراحی شده
  • ادغام یکپارچه با سایر برنامه‌های ویندوز

SharePoint برای چه چیزی استفاده می‌شود؟ می‌توانید آن را برای هر چیزی که برای یکپارچه‌سازی سازمان شما طراحی شده است، استفاده کنید. از تحویل تیم پروژه تا ارتباطات داخلی، هیچ محدودیتی در مورد داده‌هایی که می‌توانید در این پلتفرم ذخیره و نگهداری کنید وجود ندارد.

شیرپوینت تنها یکی از خدماتی است که شرکت تکران درحوزه راهکارهای سارمانی ارائه می دهد.

SharePoint چه مزایایی دارد؟

اگر صاحب کسب و کاری هستید، سرمایه‌گذاری روی ابزارها و فناوری‌هایی که نیروی کار شما را گرد هم می‌آورند، سود خوبی در پی خواهد داشت. در ادامه، به بررسی چند روش می‌پردازیم که SharePoint on premises یا SharePoint Online می‌تواند سازمان شما را تقویت کند و بهبود بخشد.

مزیت اول  SharePoint : بهبود مدیریت داده‌ها

تحقیقات نشان می‌دهد که کارگران معمولاً 28٪ از روز کاری خود را برای خواندن و پاسخ دادن به ایمیل‌های صندوق دریافتی خود صرف می‌کنند. به طور متوسط، حدود 2.6 ساعت و 120 پیام برای هر کارمند در هر روز است. این داده‌ها به تنهایی نشان می‌دهند که نیروی کار امروزی می‌تواند از هر داده‌‌ای در هر نقطه‌ی کاری استفاده کند. اگر ایمیل نباشد، درخواست‌های پشتیبانی مشتریان، دقایق جلسات، گزارش‌های بازاریابی و موارد مشابه ممکن است.

Comments

Popular posts from this blog

هانت آموزش سئو وطراحی سایت

صرفه جویی در زمان با شیرپوینت

اتوماسیون فرایند کسب و کار در شیرپوینت