شیرپوینت برای مشاغل کوچک

 

کسب‌وکار شما می‌تواند از وب‌سایت‌های شیرپوینت برای ذخیره و اشتراک فایل‌ها، برقراری ارتباط در مورد پروژه‌ها و مدیریت داده‌ها استفاده کند. شما می‌توانید تجربه مشتری خود را ساده‌تر کنید، راه‌حل‌های سفارشی برای شرکت خود ایجاد کنید و روی ابتکارات جدید همکاری داشته باشید. همچنین، سرویس‌هایی مانند SharePoint Server می‌توانند به شما در بهره‌گیری کامل از محیط شیرپوینت کمک کنند.




یکی از بهترین کارهایی که شیرپوینت می‌تواند برای کسب‌وکار کوچک شما انجام دهد، بهبود تجربه مشتری است. شرکت شما چقدر زمان را صرف جابه‌جایی فایل‌ها بین کارمندان مختلف می‌کند؟ در حالی که مشغول بررسی و تأیید اسناد و حل مشکلات هستید، مشتریان چقدر معطل می‌شوند؟

شیرپوینت می‌تواند با ساده‌سازی فرایندهای داخلی، زمان انتظار مشتری را کاهش دهد. با شیرپوینت می‌توانید سایتی ایجاد کنید که اسناد مورد نیاز را در دسترس تیم شما قرار دهد. دیگر نیازی به انتظار برای چرخیدن اسناد بین کارکنان نیست، همه چیز از طریق یک داشبورد وب‌سایت یکپارچه قابل مدیریت است.

شرکت تکران ارائه دهنده خدمات شیرپوینت در سطحی بین المللی است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

تیم خود را سیال نگه دارید

با شروع همه‌گیری کووید-19، بسیاری از کسب‌وکارها مجبور به دورکاری شده‌اند. شرکت‌ها در عین حال که امنیت و سازماندهی را حفظ می‌کنند، در حال یافتن راهی برای مدیریت تیم‌های دورکار هستند. شیرپوینت کل تیم شما را روی یک پلتفرم امن قرار می‌دهد و کار از هر کجا را برای کارمندان آسان می‌کند.

هر کارمند تا زمانی که رایانه و اتصال به اینترنت داشته باشد، می‌تواند به وب‌سایت شیرپوینت شما وارد شود. از آنجا، آن‌ها می‌توانند به تمام فایل‌ها، داده‌ها و به‌روزرسانی‌هایی که برای انجام کار خود نیاز دارند دسترسی داشته باشند. همچنین همه کارهایی که آن‌ها انجام می‌دهند در شیرپوینت ذخیره می‌شود، بنابراین هر فرد دیگری در تیم شما می‌تواند کار خود را از خانه ادامه دهد.

 

توانمندسازی کارکنان

یکی دیگر از عادات شرکت‌های بسیار موفق، توانمندسازی کارکنان خود برای حل مستقل مشکلات است. شما نمی‌خواهید فرهنگ سازمانی ایجاد کنید که در آن هر بار که کارمندی سوالی دارد، مجبور باشد از مدیر بپرسد. این کار باعث توقف کامل بهره‌وری شما می‌شود و تجربه مشتری را بدتر می‌کند.

شیرپوینت می‌تواند با قرار دادن اطلاعات مورد نیاز کارکنان در دسترس، به شما در توانمندسازی آن‌ها کمک کند. آن‌ها برای دسترسی به فایل‌ها یا داده‌های مورد نیاز خود نیازی به مراجعه به مدیر ندارند. آن‌ها می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را در سایت پیدا کنند، به کارها رسیدگی کنند و حتی راه‌حل‌های خلاقانه‌ای برای مشکلات شرکت ایجاد کنند.

به شما توصیه می کنم مقاله زیر را نیز مطالعه بفرمایید:

اتوماسیون فرایند کسب و کار در شیرپوینت

Comments

Popular posts from this blog

هانت آموزش سئو وطراحی سایت

صرفه جویی در زمان با شیرپوینت

اتوماسیون فرایند کسب و کار در شیرپوینت