چرا از شیرپوینت برای اتوماسیون فرایندهای تجاری استفاده کنیم؟

 هم‌ترین دلیل این است که شیرپوینت یک محصول مایکروسافت است. این بدان معناست که جزئیات رابط کاربری آن با برنامه‌هایی که شما و کارمندان شما قبلاً کاملاً با آن‌ها آشنا هستید، مانند Word و Teams، مشترک است.

این یک جزء اصلی از مجموعه Microsoft 365 است، بنابراین ممکن است از قبل برای آن مجوز داشته باشید، به این معنی که هزینه اضافی ندارد. شیرپوینت نباید با OneDrive اشتباه گرفته شود، چون فقط یک سیستم ذخیره‌سازی فایل نیست، بلکه یک سیستم مدیریت محتوا و اینترانت است که برای پشتیبانی از همه کارمندان شما با داده‌ها و اسنادی که نیاز دارند، طراحی شده است.

اینکه SharePoint یک محصول مایکروسافت است، منحنی یادگیری را کاهش می‌دهد و هزینه‌ای را که در غیر این صورت برای آموزش کارمندان برای استفاده از نرم‌افزار کاملا جدید صرف می‌کردید، صرفه‌جویی می‌کند. در حالی که همچنان نیاز به آموزش است، رابط کاربری آن کاربرپسند و تا حد امکان برای استفاده آسان طراحی شده است.

شیرپوینت همچنین با Power Automate و Power Apps ادغام می‌شود، ابزارهای مؤثر و قابل تنظیمی که به شما امکان می‌دهند فرایندهای خاص شرکت خود را خودکار کنید و همه چیز را برای رفع نیازهای خود تنظیم کنید. همچنین با Visio یکپارچه شده است، ابزاری که می‌تواند فرایندهای کسب و کار شما را تجسم و ترسیم کند و به شما کمک کند تا مشکلات و مواردی را که نیاز به تنظیم یا به‌روزرسانی دارند، بهتر شناسایی کنید.

شیرپوینت قابلیت همکاری بین ابزارها را ارائه می‌دهد تا به همه اسناد Word و Excel به راحتی در محیط SharePoint دسترسی داشته باشید. همچنین داده‌های شما را در لیست‌ها و کتابخانه‌ها جمع‌آوری و مدیریت می‌کند و یافتن همه چیز را آسان می‌کند و دسترسی مبتنی بر کار را بهبود می‌بخشد تا به کارمندان فقط به آنچه نیاز دارند دسترسی دهد و با ایمن‌سازی حساب‌های به خطر افتاده، باعث کاهش ریسک می‌شود و خسارتی را که یک کارمند ناراضی وارد می‌کند، کاهش می‌دهد.

چگونه از Power Automate و Power Apps برای اتوماسیون فرایندها و گردش کار استفاده کنیم؟

Power Automate و Power Apps، هر دو بخشی از پلتفرم پاور مایکروسافت (Microsoft Power Platform) هستند، سیستم‌های اتوماسیون بسیار قابل تنظیمی هستند که از رابط‌های طراحی بصری شهودی استفاده می‌کنند. شما برای راه‌اندازی همه چیز به بخش IT نیاز ندارید. هر کسی می‌تواند از این ابزارها استفاده کند. با این حال قبل از شروع، تعیین اهداف خود و دانستن دقیق کاری که می‌خواهید هر آیتم انجام دهد، ضروری است. این دو ابزار حوزه‌های مختلفی را پوشش می‌دهند.

 Microsoft Power Automate

پاور اتوماسیون، که قبلاً با نام Microsoft Flow شناخته می‌شد، برای ایجاد و بهینه‌سازی گردش کار استفاده می‌شود. شما می‌توانید با یکی از ده‌ها قالب از پیش ساخته شده شروع کنید، مانند انتقال فایل‌ها به پوشه دیگری در صورت تأیید، ایجاد آیتم‌های جدید در هنگام اضافه‌شدن سفارش در Salesforce و غیره.

همچنین می‌توانید کاملاً از ابتدا شروع کنید، اگرچه این روش فقط برای افرادی که تا حدودی با سیستم آشنا هستند توصیه می‌شود. هر کاری که انجام می‌دهید می‌تواند به طور کامل برای کسب و کار شما سفارشی شود.

Power Automate  می‌تواند به تمام داده‌های شما در اکوسیستم مایکروسافت دسترسی داشته باشد و تجزیه و تحلیل را به داده‌های جریان شما متصل کند تا به سرعت هر گونه مشکلی در گردش کار خود را ببینید و سپس به عقب برگردید و آن را تغییر دهید. شرکت تکران پیشرو در ارائه خدمات راهکارهای سازمانی در سطحی بین المللی.

بهترین بخش این است که برای این کار نیازی نیست به بخش IT مراجعه کنید. رابط کاربری بصری به شما امکان می‌دهد تا گردش کار خود را ترسیم کنید، مشخص کنید چه چیزی باید به صورت خودکار انجام شود و آن را انجام دهید.

Comments

Popular posts from this blog

هانت آموزش سئو وطراحی سایت

صرفه جویی در زمان با شیرپوینت

اتوماسیون فرایند کسب و کار در شیرپوینت